Sunday, June 05, 2011

kiasu

kiasu简称怕输!
话说今天我跑步嘅时候。我眼前出现咗位高手,虽然素未谋面,但系见佢走的咁快,加上呢排每次拜六,礼拜我都系慢跑,于是乎我埋追上去,点知上到去,引擎开咗,呢个feel,好耐冇咗,地心跳加速,呼吸声又急速,汗水又流的好快,这种快感,真的是爽!(嗱,你捻衰野,冇关我事)。于是,跑咗大概3Km到,我对袜出事,嗱我没有理由嘎,因为上山我都系直上,毫无要休息的迹象。点知,都系对袜嘅错。

之后,个段路我就谂啦,其实Kiasu唔错啊,起码,我数唔出,佢嘅坏处。当然,我系各自量嘅人,所谓要赢人,先要赢自己。所以,Kiasu都可以系两面睇,如果你分寸拿捏的好,你会进步。反观,如果你将佢变成一个负担,你永远都不知,人最大敌人是自己。

所以,你话,kiasu有咩唔好?就系因为今天kiasu,我竟然跑出唔错嘅时间。你都咪港笑!

P/S:哇佬,广东话打字,真的很辛苦。

No comments:

Post a Comment

疯语录